• Vanaf €50,- géén voorrijkosten in Zuid Limburg!
  • “Pure magie met een verbluffend resultaat.”

Garantie

Hoelang heb ik garantie ? 
Alle klanten krijgen 7 dagen garantie. Wanneer je niet tevreden bent maak je dit binnen 7 dagen kenbaar. Dit kan via whatsapp via de mail of via Facebook messenger. Wanneer je een klacht meld nadat de 7 dagen vertreken zijn vervalt de garantie.

 

Wanneer gaat de garantie in? 
De garantie gaat in vanaf datum van afspraak. Is je afspraak bijvoorbeeld op 1 September 2020 dan vervalt je garantie op 7 September 2020. Na 7 September kan je ons niet meer aansprakelijk stellen op de uitgevoerde diensten. 

 

Eigen risico formulier 
Wanneer je ons eigen risico formulier hebt getekend, kan je ons hiervoor niet aansprakelijk stellen. Wanneer het formulier volledig is ingevuld ga je dus hiermee akkoord. 


Wat doen wij met een klacht? 
Wij nemen klachten heel serieus. Wij doen er dan ook alles aan om de klacht te herstellen. Dit kan alleen wanneer de klant volledig meewerkt. We plannen samen een nieuwe afspraak in die geheel op onze kosten is. Wanneer de klant door welke reden dan ook niet mee wilt werken aan een oplossing, vervalt de klacht automatisch. 

 

Heb ik garantie na een opnieuw uitgevoerde dienst?

 Nee. Wanneer de vlekken er niet meer uit gaan is dit voor eigen risico. Bij het inplannen van de eerste afspraak maken wij altijd kenbaar dat wij slechts 80% van alle vlekken geheel kunnen verwijderen. Wanneer dit na een klacht opnieuw word gereinigd ligt dit niet aan onze diensten en kennis.

Wanneer wij doen impregneren gaan wij ervan uit dat klanten de instructies strikt opvolgen.

( 2 uur laten drogen, niet belopen of aankomen! )

Zit de vlek opgedroogd onder de impregneer kunnen wij deze helaas niet herstellen. Dit is dan zelf door de klant veroorzaakt en dus op eigen risico. 

Wij geven geen geld retour op uitgevoerde diensten.